نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

صدرنشینی قزوین با شکست مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۵۱۸۲۹
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
صدرنشینی قزوین با شکست مشهدی‌ها
تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با برتری برابر رعد پدافند مشهد صدرنشین گروه الف مسابقات لیگ برتر بسکتبال شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار معوقه تیم‌های شورا و شهرداری قزوین و رعد پدافند مشهد در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد و با برتری ۸۸ بر ۷۱ شاگردان محمدرضا اسلامی به پایان رسید.
بازیکنان آغازگر شورا و شهرداری قزوین: مالکوم گرنت، احسان دلیرزهان، امیر طاهرخانی، سجاد پذیرفته و ویورلی آستین
سرمربی: محمدرضا اسلامی
بازیکنان آغازگر رعد پدافند مشهد: سجاد سلمانی، نیما فتحی، محمدرضا کاظمی، محمد کمالوند و محمد تالاری
سرمربی: جمال صیفی

کوارتر نخست؛ شروع طوفانی شورا
واورلی آستین دو امتیاز پیاپی برای شورا و شهرداری می‌گیرد و مالکوم گرنت با دو پرتاب ۳ امتیازی نشان می‌دهد بازیکن شوتیستی است. احسان دلیرزهان هم با دو پرتاب آزاد دستش به سبد پدافند می‌رسد. رعد پدافند هم بیکار نمی‌نشیند و صالح مرادیان سبد شورا و شهرداری را با پرتاب ۳ امتیازی‌اش فرو می‌ریزد.
هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته که امتیازات آستین ۲ رقمی می‌شود و در امتیاز ۱۶ بر ۳ کادر فنی رعد پدافند وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت دو تیم، پدافند بازهم شوت ۳ موفق می‌زند. آن‌ها واقعا زیر سبد شورا و شهرداری کاری از پیش نمی‌برند و رو به بازی پیرامونی آورده‌اند. زیباترین صحنه کوارتر نخست روی همکاری گرنت و آستین و پاس دیدنی گرنت به آستین و گلزنی چندباره آستین خلق می‌شود. خطا روی گرنت و ۳ پرتاب آزاد موفق این بازیکن حسن ختام کوارتر نخست برای قزوینی‌هاست. ۲۸ بر ۱۱ این کوارتر به سود آن‌ها تمام می‌شود.

کوارتر دوم؛ تایم‌اوت عجیب!
ناصرعلیمردانی با ۲ پرتاب آزاد موفق امتیازات نخست کوارتر دوم را برای پدافند به ارمغان می‌آورد و خود اوست که در فست برک امتیاز تیمش را به ۱۵ می‌رساند. در این لحظه بازی با اعلام تایم اوت شورا و شهرداری قزوین متوقف می‌شود، اما وقتی بازیکنان کنار نیمکت می‌روند، محمدرضا اسلامی بهت‌زده می‌گوید «من که تایم اوت نخواستم!» بازیکنان هم متحیر و متعجب به زمین بازمی‌گردند تا سامان طاهرپور امتیاز شورا و شهرداری را با لی آپ خود به ۳۰ برساند. امتیازات دو برابر می‌شود و یعقوب شلوشی در حمله و دفاع، دو امتیاز و یک بلاک برای خود و تیمش ثبت می‌کند. مردانی این بار از پشت قوس سبد قزوینی‌ها را فرو می‌ریزد. امیر طاهرخانی هم به زمین می‌رود تا ابتدا با یک توپ‌ربایی سبد اول خودش را بگیرد و بعد با دو پرتاب موفق دوباره اختلاف را دو برابر کند. ۳۶ بر ۱۸. اما فکر می‌کنید چه کسی امتیاز تیم مشهدی را به ۲۰ می‌رساند؟ اکر پاسخ شما «مردانی» است، درست حدس زده‌اید. دلیرزهان و طاهرخانی هم شورا و شهرداری را به ۴۰ می‌رسانند. ریورس تماشایی مرادیان به امتیاز ۲۴ پدافند ختم می‌شود و بازر بیتر طاهرخانی می‌توانست پایانی رویایی‌تر برای نیمه نخست شورا و شهرداری قزوین باشد، اما محمد دوست با بازبینی فیلم بازی ۳ امتیاز پایانی شورا را مردود می‌کند تا شاگردان اسلامی نیمه نخست را ۴۰ بر ۲۴ برنده به رختکن بروند.

کوارتر سوم؛ خنده گرنت
طاهرخانی در ابتدای نیمه دوم تلافی می‌کند و سبد اول را می‌گیرد. سجاد پذیرفته هم ۳ می‌زند تا خودی نشان دهد، اما از این لحظه به بعد در چند حمله پدافندی‌ها پیاپی امتیاز می‌گیرند و مرد اول رعد در این حملات محمد کمالوند است که جمع امتیازات مشهدی‌ها را به ۳۵ می‌رساند تا این بار اسلامی واقعا وقت استراخت بخواهد. در بازگشت گرنت تکنیک خود را به نمایش می‌گذارد. حالا پدافندی‌ها جسورانه‌تر بازی می‌کنند و فرشاد دژستان لقمه حاضر و آماده هم‌تیمی‌هایش را گل می‌کند. پذیرفته این بار از اشتباه دفاع حریف استفاده می‌کند و دانک می‌زند. این کار را آستین هم روی حرکت تماشایی پدرام فخفوری تکرار می‌کند. ۵۸ بر ۳۸. شورا اختلاف را به ۲۰ می‌رساند. کمالوند که انگار موتورش در ۱۰ دقیقه سوم روشن شده با فول گل موفق خود اختلاف را کمتر می‌کند و در فست برک دژستان هم یکی از دو پرتابش را به ثمر می‌رساند. شورا و شهرداری دوباره ابتکار عمل را به دست می‌گیرد. گرنت آخرین حمله تیمش را با پرتابی ۳ امتیازی به نتیجه می‌رساند، اما این پایان کار در کوارتر سوم نیست. نیما فتحی یک تنه به دفاع قزوین می‌زند و سبد آخر را می‌گیرد، اما گرنت در برخورد با طوری فریاد می‌زند که همه گمان می‌کنند مصدوم شده، اما او با خنده برمی‌خیزد و بازی ۶۵ بر ۴۵ در این وقت تمام می‌شود.

کوارتر چهارم؛ درخشش دیرهنگام کمالوند
پدافند شروع فوق‌العاده‌ای دارد. ۵ امتیاز پیاپی با شوت ۳ امتیازی کمالوند و لی‌آپ مرادیان شاگردان جمال صیفی به ۵۰ می‌رساند. شورا هم از تک و تا نمی‌افتد و با دلیرزهان و طاهرخانی اختلاف را حفظ می‌کند. محمدرضا کاظمی با خطای غیر ورزشی آستین متوقف می‌شود تا او نیز صاحب امتیاز شود. پدافند از موقعیت مالکیتش هم با پرتاب ۳ امتیازی کمالوند نهایت استفاده را می‌برد. ۷۷ بر ۶۰. او پشت خط پرتاب آزاد هم موفق است و دو امتیاز دیگر هم می‌گیرد تا چهره برتر کوارتر پایانی باشد. مردانی هم از پرتاب‌هایش دو امتیاز می‌گیرد. گرنت این سوی میدان ۳ می‌زند. ۸۳ بر ۶۸. شورا و شهرداری دقایق پایانی را هم مدیریت می‌کند تا سرانجام این مسابقه با برتری ۸۸ بر ۷۱ این تیم تمام شود.
تیم شورا و شهرداری قزوین با این پیروزی در این دیدار بالاتر از شهرداری گرگان با یک بازی بیشتر پیشتاز گروه الف سوپرلیگ شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->